رویای غیر ممکن






محکوم به گناه

مطالب رمانتیک وعاشقانه

تقدیری که ممکن نیس بزاره پیشه تو باشم

 نمیشم دلخوشو باید یه روزی بی تو تنها شم

 

نمی خوام که دلم خوش شه به رویایی که میدونم

یه روز با همه شیرینیش میره تلخیش توی جونم

 

روزی که تو بری و من بمونم چش به رات این جا

تمومه لحظه هاش درده اون روزه سرد و بی معنا

 

خرابه سقف رویاهام اون روز رو سره من بی تو

مثه برگای پاییزی می ریزه پره من بی تو

 

دیگه نیس حس پروازی وقتی بال و پری هم نیس

برای قلب داغونم درده تنها شدن کم نیس

 

میفته غصه به جونم میدونم که نمی تونم

تحمل کردن این غم سخته واسه دل خونم

 

واسه اینه به این رویا نمیشه خیلی دلخوش بود

با این تقدیری که دارم از دستم میری خیلی زود            توسط تیلور

 


 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت15:27---16 ارديبهشت 1392
سلام وب خوبی داری.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی خواستی بلینک خبرشم بده.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 14:38 توسط تیلور| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت